Nem egyértelmű a kommunikáció. Foglalást telefonon tettem meg, a váll fájdalmam miatt telefonáltam. Rákérdeztem a konzultáció díjára, ahol 22.500 Ft hangzott el. Majd ma az ellátás végezetével a doktornő tájékoztatott hogy az ő konzoltációs díja 34.500 Ft. Mondtam, hogy én nem ezzel az iformációval rendelkezem. Ő mondta el nekem hogy orvosonként különböző a konzultációs díj ugyanazon a területen dolgozó orvosok között is. Kényszerhelyzetben és nagyon kellemetlenül éreztem magam, hisz nem az én döntésem volt, hogy mely orvost választottam, a telefonos operátor osztott be egy orvoshoz. Az operátor nem hívta fel a figyelmemet, hogy minden ár orvosonként eltérő, hogy nézzek utána vagy elmondta volna hogy ki mennyiért rendel és ezek után én hozom meg a döntést.
A vállamba kapott injekciókkal együtt 49 500 Ft-ot fizettem, melyből a konzultáció díja 34 500 Ft volt. Csalódott vagyok és be kell vallanom, hogy kicsit becsapva éreztem magam, kényszerhelyzetbe hoztak. Nem az én döntésem volt, hogy az Önök által nyújtott szolgáltatást hogyan illetve mennyiért veszem igénybe. Úgy gondolom, hogy ez a 12 500 Ft-os különbség egy konzultációnál jelentős és a beteg rovására változtatni nem ad okot elégedettségre. Csalódottságomnak köszönhetően nem fogom senkinek sem ajánlani a központot és a szakmai ellátás professzionalizmusa ellenére én is valószínűleg a kontrollra vagy egyéb problémával a Medocoverhez fordulok, ahol egyértelműek és korrektek az árak, előre tudom hogy mit kapok és mennyiért. Sajnálom ezt a negatív élményt.