Miben segíti az Prima Medica ügyfélkapu az időpontfoglalást?
- A Prima Medica ügyfélkapunak köszönhetően Önnek lehetősége van a nap 24 órájában bármikor időpontot foglalni a kiválasztott Orvoshoz, akár utazás közben is.
- A foglalás előtt lehetőségünk van számos szűrőt használni (tünet, betegség, orvos név, szakma, rendelő), amely lehetővé teszi, hogy Ön a legpontosabban ki tudja választani a megfelelő Orvost.
- Az időpontfoglalás előtt a rendszer jelzi Önnek, hogy az adott Orvosnál, milyen típusú konzultáció vehető igénybe. Itt lehetőség van személyes, távkonzultációra.
- A foglaláskor megjelenő megjegyzés mezőbe le tudja írni, milyen jellegű panaszokkal fordul a szakorvoshoz. Ezt látni fogja a kezelőorvos és asszisztenseink is egyaránt. Ha esetleg olyan problémát jelöl meg, mellyel az adott szakorvos nem foglalkozik, akkor asszisztenseink keresni fogják Önt, hogy az Ön számára leginkább megfelelő szakorvost, egészségügyi szakembert javasoljanak.
- Az előjegyzéseim menüpontban meg tudja tekinteni az összes foglalt időpontját. Amennyiben nem tud, eljönni a kiválasztott vizitre itt van lehetősége törölni az időpontot. Ha a térkép ikonra kattint meg tudja tervezni az útvonalát a kijelölt rendelőbe.
- A foglalást követően Ön emailban és SMS-ben is kap értesítést, sőt akár a naptárjába is be tudja integrálni az időpontot 1 kattintással