Legközelebbi szabad időpontok:
Specialitás
- Pitvarfibrilláció kezelése, gondozása
- Billentyűbetegségek kivizsgálása és kezelése
- Szívelégtelenség
- Sztent beültetése utáni gondozás
- Kizárólag felnőtt ellátás (18 éves kor felett)
.
Tanulmányok
- 1987- 1992 - SOTE Általános Orvostudományi Kar általános orvosi diploma
- 1992 - SOTE Belgyógyászati szakvizsga
- 1994 - SOTE Kardiológiai szakvizsga
Egyéb képzettség, végzettség
- Felnőtt transoesophageális echokardiográfia liszenc vizsga
- Felnőtt transtorakalis echokardiográfia liszenc vizsga
Szakvizsgák, megszerzésének éve:
- 1992. Belgyógyászati szakvizsga
- 1994. Kardiológus szakvizsga
Szakmai tapasztalat
- 1989 - 2007 - BM Központi Kórház részlegvezető főorvos (Kardiológiai Osztály)
- 2007 - 2008 - Állami Egészségügyi Központ Budapest, részlegvezető főorvos (Kardiológiai Intenzív)
- 2008 - 2009 - Pest Megyei Flór Ferenc Kórház, Kistarcsa, osztályvezető-helyettes (Kardiológiai Osztály)
- 2009 - 2018 - Markhot Ferenc Oktatókórház és Rendelőintézet, Kardiológia Osztály Eger, osztályvezető főorvos
- 2018 - 2020 - Semmelweis Egyetem II.Belklinika Klinikai, főorvos osztályvezető
- 2020 - jelenleg - Semmelweis Egyetem Hematológiai és Belgyógyászati Klinika, Klinikai főorvos osztályvezető
Nyelvismeret
- Angol
R. Balázs
2024.11.06 19:00
-
-
P. Sándor
2024.10.30 19:03
-
-
S. Tibor
2024.10.18 15:22
-
-
B. Judit
2024.10.02 17:00
-
-
S. Zsuzsanna
2024.09.25 17:26
-
-
M. Emese
2024.08.21 17:20
-
-
P. Sándor
2024.06.19 17:37
-
-
L. András
2024.06.07 16:26
-
-
M. Tibor
2024.04.03 18:11
-
-
D. Istvánné
2024.04.03 16:29
-
-
F. Józsefné
2024.02.21 17:30
-
-
P. Katalin
2024.02.14 17:32
-
-
B. Julianna
2024.01.10 17:14
A Doktor Úr , hangnemével, kedvességével, figyelmességével. Úgy gondolom, hogy már fél gyógyulás, ha a betegeket, nem félvállról veszik, odafigyelnek rá, türelmesen végig hallgatják és nem lekicsinylően veszik a gondjukat. Ezt eddig egy (állami) orvosnál sem tapasztaltam, sőt magánorvosnál is egyre kevesebbet. Külföldön azt tapasztaltam, hogy sok orvos közvetlen, és nem érezteti a beteggel a felsőbbrendüséget. Sőt, az egyik orvossal külföldön sikerült beszélnem és elmondta, hogy ők kimondottan "flörtölnek" a betegekkel, ezzel kicsit lazítják a feszültséget, mert azt tanítják nekik, ha a beteg nem feszül be, már sokkal jobban érzi magát. A bizalom is kialalkul és a nyugalom is. Sajnos Magyarországon ennek ellenkezőjét látjuk. Ezért sokan el se merik mondani a gondjukat, úgy is leszóljak vagy lenézik vagy nem érdekli az orvost. Itt nem éreztem ezt a jelenséget. Mindenkinek ajánlani fogom a Doktor Urat!
Semmin, de ha nagyon kötekednem kellene, a törlökendőből keveset kaptam, de mikor kértem, kedvesek voltak és újra kaptam.
G. László
2023.12.20 17:56
-
-
L. András
2023.11.29 17:50
-
-
É. Paula
2023.11.08 19:10
-
-
K. Diána
2023.07.05 18:32
-
-
S. Tamás
2023.07.05 17:42
Profi segitokesz es udvarias orvosi vizsgalat es tanacsadas
A recepcios eloszor olyan orvoshoz akart iranyitani aki nem csinal teljes koru vizsgalatot, de ugyanannyiba kerul a vizsgalat mint a tobbi orvosoknal
K. Katalin
2021.12.01 18:08
-
-
N. Marianna
2021.10.13 18:16
Müller doktor úr kedvesen, türelmes elmagyarázott mindent. A recepción dolgozó hölgyek is kedvesek, segítőkészek voltak.
-
K. Katalin
2021.09.08 18:26
-
-
K. Éda
2021.09.01 18:41
-
Az Önök intézménye nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a páciensek esetleges COVID fertőzöttségét kiszűrje és kötelezi a maszkviselésre - ez így rendben van, csakhogy a páciensek védelmére már nem fordítanak ekkora gondot: a recepción dolgozó egyik munkatárs sűrűn köhécsel, nem bizalomgerjesztő, a másik pedig nem visel maszkot.
A recepciós elkéri a páciens személyazonosító okmányait, amiben minden adat nyomtatott betűkkel, jól olvashatóan szerepel, de azért néhány adatra fennhangon rákérdez. Nem értem: más választ vár?
Egy EKG vagy ultrahang vizsgálathoz a rendelőben, az orvos és segítői jelenlétében kell öltözködni. Ez roppant kellemetlen és kultúrálatlan,
Az EKG-hoz - szerintem - túl sok zselét használnak, ugyanakkor a letörléséhez egy zsebkendőnyi papírtörlőt adnak, további kérésre pedig abból a papírlepedőből lehet használni, amin addig feküdt a páciens: ettől a TB ellátásban jobb tapasztalatom volt.
S. Tibor
2021.08.25 18:01
Szakmai felkészültseggel
barátságosabb kommubikáció
F. Irén
2021.06.25 17:54
-
-
K. Gyula
2021.05.07 17:33
-
-
B. Imre
2021.04.09 17:21
-
-
R. Endréné
2021.04.07 18:33
-
-
J. Gábor
2021.03.17 19:08
-
-
S. Attila
2021.03.10 16:55
-
-
Á. Gabriella
2021.03.03 19:25
-
-
B. Róbert
2021.02.19 15:54
Kedves, előzékeny volt mindenki.
-
N. Gyula
2021.02.17 17:38
-
-
R. András
2021.02.12 16:54
-
-
G. Zsuzsanna
2021.01.20 19:13
PONTOSSÁG.FIGYELMESSÉG.
-
K. Máté
2020.12.18 17:20
Az Önök szolgáltatásában egy dolog számít: Hogy az aktuális orvos legjobb tudásának megfelelően a páciens érdekét tartsa szem előtt. Azt hiszem ezt megkaptam. Semmi más nem számít.
-
S. Orsolya
2020.11.20 15:56
-
-
N. Gyula
2020.11.11 18:19
-
-
A. Júlia
2020.11.06 16:42
-
-
H. Zsófia
2020.11.04 18:15
-
-
A. Erika
2020.10.21 17:15
-
-
T. Gáborné
2020.10.16 17:53
A Doktor úr segítőkészségével, alaposságával.
-
S. Krisztina
2020.10.09 17:50
-
-
D. Zsófia
2020.10.09 16:02
-
-
S. Péter
2020.10.02 17:24
Mindennel elégedett voltam.
-
B. Attila
2020.09.25 15:50
Gyorsaság,precízség
Kicsit magasak az árak
illetve a 24-h.s bmi monitorok elavultak,nem megbízhatóak,a mandzsettát egyedül nem lehet felrakni,pedig csak egy bujtató kellene rá,ami egy bármilyen egyszerű felkaros vérnyomásmérőn van.
Hamar kilazul,leesik és mindig vissza kell rakni
Tisztelettel:
Borbély Attila
B. Attila
2020.09.09 17:54
-
-
S. Tibor
2020.07.31 17:45
-
-
B. József
2020.07.17 15:08
-
-
K. Norbert
2020.07.10 14:48
Információ szolgáltatás.
Pontosság.
-
M. Péter
2020.07.03 17:00
-
-
C. Gábor
2020.06.19 16:49
-
Diszkrétebb zene a recepciónál, (ne kereskedelmi rádió).
B. Katalin
2020.06.05 16:54
-
-
Z. Emma
2020.06.03 18:52
Kedves, segítőkész hozzáállás. Időben megkezdett kivizsgálás.
-
S. Tibor
2020.05.29 16:57
A konzultáció a foglalt időponthoz képest csak 10 perces várakozás volt, nem kellett 1 órát várakozni.
A számla kinyomtatási kicsit nehézkesen ment, technikai problémák miatt.
I. Jolán
2020.05.29 15:00
Dr. Müller Gábor kardiológus szakorvos, nagyon alapos volt a vizsgálat során.
Kérdéseimre kimeritő válaszokat kaptam tőle és további vizsgálatokat ajánlott a betegségem
felderitésése érdekében. Nagyon elégedett voltam első találkozásunk során. Szivesen térek vissza.
-
S. Csaba
2020.05.20 18:27
Eloszor is elnezest az ekezethiany vegett, ugyanis nincs ekezetes billentyu a szamitogepemen.
Sajnos nem emlekszem a holgy nevere szoke haja van es a jobb kezen tetovalassal rendelkezik. A kezfejembol (Sipos Csaba) vett vért. Sosem vettek a kezfejbol vert, igy gondoltam kiprobalom, hogy milyen. A holgy nem ellenkezett, nem probalta megmagyarazni, hogy miert nem jo, fuggetlenul attol, hogy nem volt tapasztalata benne (mert a sajat bevallasa szerint nagyon ritkan volt ra alkalom, hogy ilyet vegzett), nem probalta, hogy nekem miert nem jo magyarazatokkal burkolni a "tapasztalatlansagat" hanem megtette.
Amikor nehezsegbe utkozott, hivta a kolleganojet, hogy segitse ki. Fuggetlenul a vervetel folyamatatol HIHETETTLENUL elegedett voltam ezzel a hozaallassal!!
Tovabba (ugyanezen holgyrol van szo), az elso alkalommal a holter (remelem jol tudom, 24h-s EKG mellkasra) este sajnos leesett es igy cca 4-5 ora kimaradt, utannajart, felhivott, idopontot egyeztett, ido szuke vegett meggyorsitotta a holter kiertekelest. Kizarolag olyan idopontot kaptam ami nekem megfelelt, nem pedig felajanlott idopontokat amibol valaszthattam.
Koszonom Neki ezen hozzaallasat es nagyon remelem, hogy Igazgato Ur reszerol a Holgy dicseretben fog reszesulni!
a pozitiv tapasztalatom ellenere sajnos volt egy meglepo nem igazan profikhoz melto tapasztalatom.
maj20-i idopontra eredmenykiertekeles es terheleses vizsgalat vegett erkeztem. Amikor sorrakerultem teljes kaosz alakult ki Foorvos ur es asszisztense kozott. A terheleses vizsgalatra hasznalt berendezes nem lett elkeszitve, mert nem szoltam bejelentkezesnel, hogy arra jottem.
Vereredmenyt nem talaltak, en adtam at, ezzel nincs gond, nem okozott kellemetlenseget a szamomra elokeresni a telefonomrol az www.eeszt.gov.hu honlaprol, csak nem egy profiktol elvart szinvonal.
Ami kerdes felmerul bennem egy ilyen esetben (mint paciensben aki a szamlat fizeti), hogy nekem kell tudni, hogy mit kell intezni, vizsgalni es ahhoz milyen berendezesek szuksegesek, esetleg azok hol vannak az Okok epuleteben es egyebkent milyen dokumentumokat hol lehet az Onok rendszereben megtalalni?
Tuzoltaskent kaptam 1 nagyon kedvezo kozeli idopontot terheleses vizsgalatra, amiert gondolom ismet kikell fizetnem a 32.500 Ft-ot. Azert mert nem volt kesz a terheleses berendezes es atadtam a vereredmeny illetve megkaptam a kinyomtatott holter eredmenyt (mert ugyanis azaz 5 perc alatt amig a papirok gazdat csereltek sok minden mas nem tortent) kifizettem a 32.500Ft-ot. Ez viszont nem igazan 1 profi csapathoz es rendszerhez melto forgatokonyv.
Hibak vannak es mindig is lesznek! Kulfoldi tartozkodasom alatt egy ilyen esetben a kovetkezo tortent:
- Elnezeskeres (ez az Onok reszerol is megtortent, koszonom),
- az aktualis alkalomert nem kertek el penzt, merthogy nem teljesitettek a vallaltakat sajat hibabol (nekem az Onok hibajabol eredo nemteljesites vegett fizetnem kellett 32.500Ft-ot)
- hibajavitaskent kaptam 1 kozeli uj idopontot (ez az Onok esetemben is megtortent, koszonom)
A kezdeti meglepodesemet, hogy letezik ilyen szolgaltato ceg ma Magyarorszagon sajnos bearnyekolta az amit majus 20-an kellett tapasztalnom az Onok rendelojeben.
Koszonom, hogy uzenetemet elolvastak es remelem, hogy segitsegukre lehettem.
M. Barbara
2020.05.08 16:23
-
-
G. Gabriella
2020.05.06 18:09
Kedvesek, figyelmesek.
-
S. András
2020.04.17 16:21
-
-
V. István
2020.04.08 16:52
-
-
O. Roland
2020.04.01 16:24
-
-
M. Tamás
2020.03.20 17:36
-
-
M. Tamás
2020.03.18 16:50
-
-
S. Endre
2020.03.04 18:06
Maximálisan meg voltam elégedve a szakszerű, türelmes és udvarias vizsgálattal.
-
S. Gábor
2020.02.14 16:11
-
-
G. Péter
2020.02.14 14:46
Rövid határidőn belül kaptam időpontot, a vizsgálat megbeszélt időpontban elvégezték, nem kellett várakoznom. A vizsgálat is gyorsan lezajlott, nem járt semmilyen kényelmetlenséggel.
A vizsgálatok elvégzéséhez a gépeken rögzitatték az adataimat, ezért 3-szor kellett elmondanom a nevem, születésnapom és címem, nem mintha nagy gondott okozott volna. De azt gondolom erre azért van jobb megoldás.
S. András
2020.01.31 17:16
-
-
B. Réka
2020.01.29 19:16
Kedves, mindenről alaposan tájékoztató és együttműködő személyzet. Müller Gábor doktor úrnál jártam. Alaposan végig nézte az előzményeket, átgondolta a lehetőségeket, ennek megfelelően megyünk tovább. Eredmény így még nincs, de megvan az irány. Elégedett voltam.
Benedek Réka
-
G. Gábor
2020.01.29 16:57
-
-
I. Botondné
2020.01.24 15:39
-
-
G. Gábor
2020.01.17 15:11
-
-
Z. Anna
2020.01.08 16:14
Pontosság, odafigyelés, empátia, humánus elbánás, lelkiismeretesség.
Nekem teljesen megfelelt annak, amit vártam.
H. Ildikó
2019.11.20 16:22
Időpont betartása. biztonság érzett a korrekt vizsgálat, emberi hangnem, anemnézis feltárása sietség nélkül.
A problémám megoldásában együtt működés ( érthető nyelven) a doktor Úr részéről.
Addig magyarázott míg mindent megértettem. Vázolta a jövőben tenni valóimat és lehetőségeimet.
Köszönöm
-
S. Dániel
2019.11.13 18:33
-
-
M. Máté
2019.10.25 17:57
-
Jelenleg nem tudok ilyet
O. Júlia
2019.10.02 17:52
-
A recepción általában véve kedvesek, de a kommunikáció sajnos nem túl jó, és remélem, tudok pár javaslattal segíteni.
Tapasztalat: Szívritmuszavar csomagot vettem igénybe. Minden egyes vizsgálat, konzultáció alkalmával el kellett mondani, hogy már az elején fizettem, holott ez könnyen ellenőrizhető a rendszerben. Ez bizonyos esetekben - pajzsmirigy vizsgálat - plusz időt is jelentett, amíg a kolléga átment egyik recepcióról a másikra ellenőrizni, hogy már fizettem. A szolgáltatás megrendelésekor, megvételekor és az EKG holter átvételekor sem tájékoztattak alapvető dolgokról a készülék kapcsán: visszavitelkor megkérdezték, hogy levettem-e már (nem mondták, hogy lehet), számonkérték, hogy miért nem jegyzeteltem a panaszaimat (nem mondták, hogy kéne). Azt mondták, bármit lehet vele csinálni, míg ez nyilvánvalóan nem igaz: nem igazán lehet vele sportolni, zuhanyozni egyáltalán nem. Mind a beprogramozáskor, mind az eredmények átadásakor technikai problémák voltak.
Javaslat: Ezek mind nagyon egyszerűen kiküszöbölhetőek lehetnének, két módon: 1. a beteg érkezésekor / előtt tájékozódni az aktuális helyzetről 2. egy tipikus ügyfél-tapasztalati utat leírni és hozzárendelni, hogy mikor, milyen információkat kell átadni (egységesen, minden recepciósnak - jelenleg, lehet, hogy egyikük mond valamit, míg a másikuk nem), milyen kérdések merülhetnek fel az ügyfél részéről és azokra milyen sztenderd válaszokat kell adni. A bejelentkezés jelenleg gördülékeny, automatizált, pl. az időpont előtt felhívnak, ottlét után elégedettségi kérdőívet küldenek stb. - ehhez hasonlóan kéne a személyes interakciókat is alakítani, és ily módon mindegy, épp melyik recepcióssal beszélek, a folyamat adott pontjain mindig a megfelelő információkat kapom, egységesen.
S. Józsefné
2019.10.02 16:02
-
-
H. Krisztina
2019.09.25 19:04
-
-
H. Károly
2019.08.07 16:48
-
-
P. László
2019.05.22 17:10
-
-
M. Attila
2019.05.08 18:36
A szakember és az asszsztens, aki foglalkozott velem nagyon kedves és informatív volt.
A recepción egy kicsit káosz volt (vagy legalábbis kívvülről annak tűnt), Az egyik kollegina nagyon kedves és segítőkész volt, a másik inkűbb semleges (nem udvariatlan, de kedvesnek semmiképpen nem hívnám)